الجمعة، 3 مايو 2013

طريقة بسيطة علشان تعملى اي لون روج للشفايف على ذوقك



السلام عليكم ورحمه الله و بركاته 


جمعه مباركه عليكم جميعا ان شاء الله 


و امانه عليكم تدعوا لي النهارده يفك كربي و يبارك لي في اولادي و يوفقهم في دراستهم امين يارب 


المهم بقي يا بنات انا جايبه لكم فكره حلوة تعملي بيها اي لون للروج المفضل عندك 


يعني تخترعي و تألفي الوان لروج الشفايف علي كيفك و ذوقك الخاص


بس خليكم فاكرين ان الزينة قدام الغريب حرام و اتمني نتقي ربنا دائما في كل افعالنا و تصرفاتنا علشان ربنا يبارك لنا 


و يوفقنا في حياتنا و اخرتنا كمان 


ششوفي بقي الطريقة يا قمرايه 


حتجيبي اي بقايا روج الشفايف الموجود عندك و تضيفي لهم قطرات من زيت الاطفال و عن نفسي انا بفضل الجلسرين علشان ينعم الشفايف و بيعطيها منظر الممتلئ ... كمان ممكن تحطي زيت الزيتون ..

يعني اختاري نوع زيت يكون مفيد و مغذي بالمرة ...

المهم حطيهم بقي في اي حاجه تنفع تتحط عالنار لحد ما تحصلي على سائل ...

و انقليهم في اي علبه عندك و استعمليه زي ما تحبي 




يارب تكون فكرتي نالت اعجابكم 


و اتفضلوا لعيونكم بالفيديو ومن مطبخي طبعا


طريقة عمل الذ صينيه جلاش محشية بالقشطة و الشيكولاته خطيرة بجدد 








مع حبي و تمنياتي لكم بحياة سعيدة طول العمر  ان شاء الله 


همسه احمد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق