الأربعاء، 13 يونيو 2012

الحلقة الثانية من قصتي ورجل من عالم الجن - قصة مسلسلة




الحلقة الثانية من قصتي ورجل من عالم الجن 




كنت خايفة جدا وكل جسمي بيترعش من الرعب وانا ماسكه المخدة وبحاول اضربه بها لابعده عني ..

لكن الغريب ان المخده بتخترق جسده ولا تؤثر فيه لحظتها بس ادركت انني امام كائن غير بشري 

كائن من عالم اخر 

عالم الجن 



توقفت انفاسي وتسمرت عيناي في الفراغ وغبت لحظتها عن الوعي لاسقط علي الارض لا اشعر بأي شئ من حولي 

الي ان فقت علي صوت ماما بتصحيني ::

هدي ,,, مالك يا بنتي ... فيكي ايه ؟؟؟

ارتجفت بشدة و اترميت في حضنها من الرعب ومعرفتش اقولها ايه , لا يمكن حد يصدق اللي حصلي ابدا ..



وطبعا اللي حيفكروا فيه ان دا نتيجه قصص الرعب اللي مليئه بهم غرفتي غير طبعا افلام الرعب اللي بعشقها 

وعلشان كده فضلت اني اسكت واقول لماما انه حلم مزعج وبس 

ومع غلق ماما لباب غرفتي وانا اسال نفسي ايه اللي حصلي دا ؟؟؟ ومين اللي كان معايا وحاول يقرب مني .؟؟

وعاوز مني ايه ؟؟؟

وفجأة حصل حاجه لا يمكن اتوقعها ...




انتظروا الحلقة الثالثة من قصتي ورجل من عالم الجن 

لمتابعة الحلقة الاولي  اضغط هنــــــــــا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق