السبت، 2 أغسطس 2014

يا تري مين المسئول عن وفاة الطفلة دي ؟؟؟؟



دي رساله من صديقة ليا .... بعتتها و هي بتبكي  و منهاره ..

الاحساس بالذنب قرب يقتلها و حياتها اوشكت علي الدمار .

--------------------

السلام عليكم
انا منهاره خالص ومش عارفه اكتب حاجه
صاحب جوزي مره في شهر يناير اتصل بيه الساعه اتنين بالليل وقله عندك حاجه للسخونه
مع اني كنت لسه والده قمت حبت لجوزي خل وسيتال واديتهمله الحمد لله ابهنم خف من قبل العيد وجوزي متخانق معايا ومزعلني وبيبات تحت وبياكل عند سلفتي وحماتي مع ان سلفتي مخصماني من غير سبب
وسايبلي البنتين لوحدي فحالتي النفسيه زي الزفت
قسمنا بالله العظيم ما بنكر حاجه من حد الحاجه بكون محتجاها وبنتقاصمه نين
لجل الحظ جه يبات عندي امبارح بس كل واحد في اوضه المهم صاحبه اتصل بيه 2 بالليل وقله عندك حاجه للسخونه ااااااااااااااه ااااه والله العظيم منهاره
فراح جوزي قومني من النوم وسألني في الاول قلت ايوه فيه بعدين اتغظت منهم انه معملش حسابه من الموقف اللي قبل كده 
 يارب سامحني
فقلتله خلص ااااااااااه ياربي كان فين دماغي افكر في البنت عندها 5 شهور 
الله يخليكم مش عايزه كلام جارح
لأني عايزه اموت نفسي بسبب الموقف الزباله ده
النهارده راح بيها ع الدكتور بعد ما وصلت قله اتوفت
ااااااه ااااااه ياربي
ربنا يصبر مامتها
بيقولي مامتها منهاره وبتعيط
بس انا كنت صاحيه من النوم ومفيش تركيز والله العظيم ما كنت اقصد خالص



--------------------

ايه رايكم ؟؟ يا تري مين المسئول عن وفاة الطفلة دي ؟؟؟؟

هناك تعليق واحد:

  1. قدر الله وما شاء فعل ده عمر الطفلة ومكتوبلها انها تموت حتى لو كنتى اعطيتيها الدوا وشعورك بالذنب ده دليل انك انسانة كويسة ومتقصديش اللى حصل اكيد استغفرى ربنا وادعى لمامتها بالصبر وربنا يعوضها وانسى انك تكونى السبب حبيبتى
    http://7yatyblog.blogspot.ae/2014/07/blog-post_21.html

    ردحذف