الجمعة، 1 أغسطس 2014

كنتي ذاكرتيها يا فوزية ههههههههههههههههههههههههههههه




كل البنات تفرح قوي لما يتقدم لها عريس .. الا عروستنا دي ... تعالوا نشوف البنت دي عملت مع عريس الغفلة ايه ..؟؟ 




اتقدملي عريس .. بس كان مجنون تقريباا.. تقريبا ليه !! ده اكيييييييد مجنون



قعدنا مع بعض وقالي هسالك سؤال عشان عايز اقيم شخضيتك وده اكيد حقي...



قولتله اتفضل ..قالي ممكن تصنفيلي نفسك ؟؟



قولتله اصنف نفسي يعنى ايه ؟؟ هكون من الزواحف مثلا




قالي حضرتك بتتريقي عليا




قولتله انا مش فاهمه يعنى ايه صنفيلي نفسك اصلا



قالي يعنى تقوليلي حضرتك متعلمه ولا مثقفه ولا جاهله ..



قولت بيني وبين نفسي مقولتش كده ليه من الاول ياروح امك



فرديت قولت انا مثقفه طبعا



قالي طيب تعرفي نظريه انشتين




انا بصراحه عشان شكلي قولتله طبعاااااااااااا اعرفها



قالي طب قوليلي ايه هي



طبعا كنت هتشل م الاحراج لانى معرفش عنها اي حاجه ..


قولتله بصراحه ... معرفهاش انا قولتلك عرفاها من الاحراج



قالي كدابه يعنى ! وكمان فيه واحده متعلمه متعرفش نظريه انشتين انتى جاهله يا ماما ..وكمان كدابه !!




وطبعا محصلش نصيب ... ونصيحه منى لاي بنت ..



قبل ماتقابل اي عريس تبقي مذاكره كويس نظريه انشتين .. منعا للاحراج ..


وتبقي عارفه تصنف نفسها كويس  كمان ههههههههههههههههههههههه و عجبي ...

هناك تعليق واحد:

  1. ههههههههههه ده جاى يتجوز ولا يعمل انترفيو لمدرسة

    ردحذف